knokk, knokk.

åhh, ska man inte kunna ha den mer än 2 dagar innan den går sönder. Asså förstår det inte. Min klocka har redan pajat. Åh! Jag blir galen, den funkar och sådär men för er som har en knokk klocka vet ju att den pipper varje hela timme och att den piper när man ändrar inställningar. Men nej, det gör ju inte min längre. Sånt galen, jag har u bara haft den i 2 dygn.
Nej, blir vansinnig. Så nu måste jag ta och se var det är för garanti och om dom har nåt nummer man kan ringa till.
Jag ska passa på och köpa en till då också, vilken färg tycker ni?
Har funderat på lila eller gul. Hmm..?
bilden från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0