things change..

Vad ett liv kan förändrats på bara några dagar. Från att mista en vän till att sin bästa kompis
har fått epilepsi. Idag har det var den värsta dagen på länge. Efter min första lektion fick jag reda på
att min bästa kompis åkt till sjukhuset. Mitt hjärta gick upp i 250 då, mitt hjärta brast med andra ord.
Om ni vill läsa om vad som hände så läs på hennes på blogg här.
Skulle betyda jätte mycket om ni läste det på hennes blogg.
Min kväll tillbringades av att gråta, jag har suttit och gråtit stora pölar. Åhh, gud jag vill inte ens tänka
på det.
ååh, fy satan vad jag saknar henne! ♥

Kommentarer
Postat av: Astrid :)

Älskar dig, det vet du ! :))<3

2010-02-18 @ 11:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0