Finest Awards

I morgon kommer den efter längtade dagen för mig. Finest Awards. Har ni nu röstat sönder era fingrar?
I så fall så kan ni gå in här för att rösta på era favoriter. Skulle så gärna vilja åka dit!
Men nu kommer stora frågan Vad hade du tagit på dig Finest Awards?
Själv är jag helt tom i huvudet, absolut ingen aning. Jag tror att det hade blivit någon snygg klänning som jag hade köpt i sista stund. Och ett par riktigt snygga klackar!
Kanske hade det blivit den galet snygga klänningen.
Men vilka skor?
ingen anning?
Förslag? Hittade några på Scorrett, men det var inget WOW!!
Men nu hade det varit kul att se avd ni hade tagit på er på Finest Awards i morgon?
Show me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0