Alla Hjärtans Dag

Hallo Hallo solstrålar!
Hur är det med er?
Jag vaknade upp och mådde toppen. Förresten glad alla ♥ dag, säger man så?
Haha!
Själv är jag singel vilket är super tråkigt så för min del blir det inget mys med pojkvännen, istället så blir det familj mys och ha lite mys med kompisarna sen. Vad ska alla ni där ute göra?
Kanske mys med pojkvännen eller kompisar?
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen så tar det av till malmö för min del i detta snö oväder. Det verkar aldrig att ta slut! När det slutar tror man att det ska vara slut där, men sen återvänder det!
Jag tror att jag är nog inte den ända som vill ha vår?
I stan ska jag kolla lägenhet och sen äta middag med familjen.
Men vi hörs sen! Ta hand om er.
PEACE

Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

fin blogg :) hoppas du haft en bra dag !

2010-02-16 @ 15:50:48
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0