Today..

Hej <3

Nu sitter jag här och ska snart börja sminka mig, för att jag ska in till stan.
Först så ska jag kolla på en grej på Gustav Adolf Torg, det kommer att vara lite modevisnigar och kända
bloggare kommer dit. Bland annat HannaoJohn! ;D ska bli spännande. Efter det så ska vi se THIS IS IT! Ska bli skit kul!
Sen efter bion ska vi äta fondue på Millenium  ;D mys,mys <3


vi hörs senara! puss  ;*

Dagens outfit!

Samma kofta som igår.
Hög kjol som man inte ser från Gina Tricot.
randiga svarta strump byxor från H&M Divided
svart linne H&M Divided.





hörs senare ;D <3
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mr Papp

Tjusig blogg! Fortsätt så!

2009-11-01 @ 19:53:47
Postat av: Mr Papp

Tjusig blogg! Fortsätt så!

2009-11-01 @ 19:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0