Favorit märke?

Vad är ditt favorit märke?
Jag var inne på Monki idag. Asså jag är verkligen galen i Monki!

Jag tycker att vissa kläder är så jävla snygga och vissa är så himla fula!
Hittade tyvärr inget idag, men det brukar jag faktiskt göra. Jag var i Stockholm förra helgen,
då hittade jag mycket snyggt!
Det var an svart stor stickad tröja, ett vitt pösigt kort linne med en cool öppning och
en vanlig blå jeans skjorta. Jag la undan det men det blev aldrig att jag köpte det, vilket var
synd!
Men jaja.. jaag har nog kläder så att det räker!  ;D
Men jag kan aldrig får nog av det!

Men jag gillar inte bara Monki, utan även dom här vanliga kläd kedjorna, som Gina Tricot,
H&M, JC och Cheap Monday.

Hittade ett par jäkligt snygga jeans också, ni förstår jag hittade många snygga skar idag :p.
Ja, iallafall det var ett par Nudie jeans. Det var ett par mörka Tight Long John Denim Stretch.
Dom satt riktigt snyggt på men tyvärr var dom lite för dyra, tusen spen!
Jag vet inte om beredd på att lägga dom pengarna på ett par jeans. Det var ju i för sig mina första par Nudie men
det får bli en anna gång helt enkelt.

Ni kan får se dom

Snygga eller?  :p <3


Det blev ett lite längre inlägg, men det funkar det också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0