Torsdag!..

Hej sötnosar!

Har nästan precis vaknat. Idag är det torsdag och vi

Har kommit till veckans tråkigaste dag!

Idag slutar vi kl 4! Nej, nu ska jag inte vara negativ.

Nu direkt på morgonen har vi samba fotboll..

Asså tänk, i morgon är det fredag igen!

Gud vad veckan har gått snabbt. Men veckorna går alltid snabbt här innan jul.

Nej, jag vill inte änns tänka på julen. Det är ju mysigt och sånt, och man får

Umgås med hela sin familj.

Imorgon ska mina kompisar och jag ut. Vi ska dra till Strandbaden!

Ska bli riktigt kul!


Ni får ha det så jätte bra, så hörs vi efter skolan!

Puss // Liv


haha! Såhär ser alla ut på sambafotbollen.


Astrid & Jag.


 



Kommentarer
Postat av: mette, <3

mahahhahaaahhhh sexigt jag står :DD <3

2009-11-12 @ 07:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0