Riktig lyckad kväll/natt!

Hej sötnosar!
Går kvällen blev jätte mysig. Vi hade jätte mysigt, men filmen som vi såg vet
jag inte om jag tyckte var så bra! Den hette typ 'The boat that rocked' tror jag :D
Jag stannade hos Emma och sov över med Mette och Astrid 1. När alla hade gått så var klockan runt 12.
Och då började vi spela kort. Sen blev Emma trött och gick och la sig. Och då fortsate Mette, Astrid och jag spela
kort. Vi sa att vi skulle vara uppe så länge så möjligt, vi var uppe till halv 5 sen somnade vi :P
Haha, en skit skoj kväll!
Jaa, och nu sitter Astrid 1, Astrid 2, Mette, Emma och jag tittar på en annan film.
Efter filmen så ska jag nog hem. S¨det blir mer bloggande då! Jag lovar!




Älskar bilderna! :D

Puss // Liv ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0