Mitt eget "race"

Heej bloggen!
Jag har bestämt mig för att göra min blogg som ingen annan.
Alla måste ha sin egen stil. Och göra det till sitt eget.
Jag ska göra dagens outfit på eget sätt. Hur vet jag inte, men jag kommer säkert på något.
Sen ska jag nog börja med dagens önskeoutfit. Eller vad tycker ni om det?
Sen kommer min blogg också handla mycket om mina tankar som snurrar runt i mitt huvud och om fotografering.
Det är huvud kategorierna, men min blogg kommer nog att handla om mycket mer än så.
Varför jag ska göra en liten renoverig är för att alla bloggar här ute i världen handlar nästan om samma sak!
Jaja.. ska ta och plugga lite engelska nu. Har prov (igen) på fredag!  :(
Vet inte varför jag laddade upp den bilden. Men vill hålla
igång bild matrialet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0