I love you Mammi!

Hej bloggen!
Förlåt! Det känns som jag inte har bloggat på jätte länge,
men det var senast igår! :p
Har mycket att berätta.
Men idag började jag kl 8 och slutade kl 4!
Såklart så för sov jag mig i morse! Men jag kom i tid iallafall  :D
Och idag så fick vi våra skolfoto!!  :D
Blev faktiskt väldigt nöjd med mitt personliga, klass fotot blev väl sådär.
Efter skolan så åkte jag hem till Astrid med Mette, Astrid L, Emma och så klart Astrid.
Var bara där en snabbis för att vi ville kolla på klassfotona tillsammans.
Men sen åkte man hem. Och nu vill jag bara säga att jag har världens bästa mamma!
Älskar dig!
Jag har ju berättat för er att jag vill göra om mitt rum, va?
Men iallafall, jag kom hem och då sa mamma ska vi gå upp på
ditt rum och jag bara varför och annade att det var nåt som inte stämde.
Så kom jag upp hon hade gjort så fint! Hon hade verkligen gjort om det till ett helt annat
rum!  :D Tack så mycket mamma!
Ni kommer att få se bilder.
Sängen och Maräng!  :D
dator hörnan.
Murran.
Tog även lite seriösa bilder.
So here you go..
Jag har tagit mer bilder men jag laddar upp dom sen.
Jag måste plugga nu, jag har 2 st prov imorgon!! :O

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj så fint det blev!! Vad kul med ett rum som känns helt nytt!

Vad fint Murran posar för kameran!!

Puss

2009-11-05 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0