Helt rätt

Heej.
Idag så har allting gått bra i skolan. När jag kom hem så
fixade den nya datorn. Sitter vid den nu.
Kollade min mail när jag kom hem och då hade jag fått en lång
kommentar till Elin Kling inlägget. Jag vet inte vem där är, hon/han döpte bara
sig till 'En god smararit'.
Kag vet inte vad jag ska tycka om det.. om jag ska
tycka att det är bra eller dåligt. Han/hon skrev att jag ska inte lyssna på alla
mode experter. För att man ska inte gå efter vad alla säger nu i mode branchen.
Utan man ska klä sig i sin egen stil och köra sin egen stil på bloggen. Och
att det är mycket viktigare att skriva och stava rätt i en blogg, än
att ta massa ego bilder, dagens outfit och sånna grejer.
I för sig, det kan jag hålla med om men... :S
Han/hon skrev också att ha koll på stavningen och sånt, det
är det dom kollar på när dom anställer folk :D
Så man får väl göra lite som 'En god smararit' säger.
Eller vad tycker ni?

Men du som skrev denna kommentar om du ser detta skulle du kunna vara snäll att kontakta mig då?
Eller om du har någon blogg eller mail adress så kommentera det.
Du har verkligen fått mig i andra tankar att man ska verkligen köra sitt eget "race".
Så tack.

Jag har inga bilder på denna datorn, så det får bli någon annan gång. 

Ha det bra. Kram Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0