Har varit segt..

Hejsan Bloggen!

Har varit dålig på att uppdatera idag. Men jag har inte haft tid.

Jag vaknade kl 7 idag och skulle åka till skolan kl halv 8.

Men hann i tid till skolan! Men tyvärr hann jag inte blogga.. :(

Idag i skolan hade vi Klimat Dag!

Det var rätt lugnt, vi slapp alla vandliga lektionerna iallafall!

Efter skolan skulle man hem och plugga och baka med Mette.

Efter en liten stund kom Semlan med smör, vi hade inget.


Fick vatten flaskor i skolan.. haha!
Ligger och pluggar till provet på fredag.
Mette  :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi sötis :D <3

du MÅSTE skicka bilderna (a) <3

2009-11-11 @ 21:59:12
Postat av: mette !

vafan ? jag skrev att jag hade skrivit ;p <3

2009-11-11 @ 22:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0