A funny day!

Hallå söta blogg läsare!
Idag har dagen varit lugn och rolig. Har skratta mycket idag! Haha!
Jag vet inte när vi slutade idag. :P
Efter skolan åkte jag hem och kände hur det luktade att någon höll på att baka.
Och såklart var det mamma som stod och höll på att baka socker kaka.
Den lev jätte god! Sen gicka jag upp och läste och nu sitter jag här.
Jag har matte prov på onsdag så jag får väl ta och plugga lite till det!
Håller på att skriva en till artikel i skolan, men den här gången handlar det om
Nelson Mandela. Så jag ska nog leta efter lite fakta om honom nu :D
Men vi hörs snart igen! Puss ♥
Tänk hur man har förändrats genom åren! :D
Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0