Dåligt bloggande..

Halloj!  :D
Förlåt för det dåliga bloggandet idag. Men jag när jag kom hem efter skolan var klockan mycket
och jag var tvungen att plugga. Idag har jag fått tillbaka mitt ena engelsk prov. Jag vill tyvärr inte nämna hur det
gick!  :(
Men det jag kan säga är att jag är väldigt besviken på mig själv och kunde få mycket
bättre en så, eftersom jag har en engelsk mamma. Men jaa, det är bara att fortsätta att kämpa på!
Idag har det varit en jäklig konstig dag. Jag har haft en hoppande huvudvärk och kännt mig trött.
Ska ta en alvedon nu.
Nu ska jag ta av mig alla tajta kläder och hoppa i mys kläder och sätta på tv, jag ska nog lyxa till det med
en muffins! haha, mums! :D
Jag vill faktiskt rekommendera en jätte bra bok. Sandor /slash/ Ida.
Om man gillar kärlek , humor och ungdomsliv så ska man läsa denna boken!
har någon läst den? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0