SKIT!

Asså jag vet inte vart jag ska vägen. Mitt hår är helt cp!
Idag har jag haft det uppsatt i knopp hela dagen, och nu när jag tog ner den så ståd det åt ALLA
håll.. :(
Och sen har jag jätte slitna toppar känns det som. Vissa toppar är helt risiga i håret!
Hoppas att det kommer gå bort. Jag måste gå till nån frisör till helgen asså. Jag måste få tips!
ååhhh! JAg kan inte ens titta mig i speglen asså. Mitt hår är så jävla slitet. Och jag har så mycket uppklippt så mitt hår blir jätte lockigt. Så jag kan inte klippa av det slitna då blir håret jätte kort!
ååhh, jag vet inte vad jag ska göra!
TIPS NU!
jag vill ha tillbaka mitt gamla hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0