Mina julklappar!

Nu har jag äntligen fotograferat mina julklappar!
Så här kommer dom..
Bobbys Shampo & Balsam!
Riktigt nöjd med dom. Rekommenderar dom starkt!
Dom tar bort den torra hårbåten och gör håret glansit och ger håret en klar färg.
Super nöjd!
Ska försöka at köpa styling produkterna till.t
5 st olika små flaskor tvål från Body Shop. Fick jag av Simon.
Luktar så himla gott!
Tack Simon.
Väska från Gina Tricot. Super cool.
Tack Emma!
Smycke hängare från Åhléns. Blev super glad för den.
Fast det kanske inte är så mycket?
Ett helt underbar armband som jag fick av Carl Johan.
Tack, tack, tack!
Ett jätte långt hals band!
Linne från Divided.
Whhoo!! Jag fick den underbara helt otroligt snygga jackan av Mami och Papi!
Tack så hemskt mycket!
Den jackan och ett par tajta slitna jeans och pums. Perfekt nyårs outfit!
Eller, vad tycker ni?
Randig tröja från Honkeydory
Nudi jeansen som jag har berättat om för ett tag sen. Precis när jag hade startat min blogg.
Men dom var för stora. Så följer med imorgon.
Min plattång. Det var nog den bästa presenten!
Sist men inte minst mitt presentkort på Make Up Store.
En privat smink lektion.
Ja, det var mina julklappar.
Det blev verkligen en lyckad jul.
Om 362 dagar så är man i LA!

Kommentarer
Postat av: delle

fina klappar!

2009-12-28 @ 04:37:44
URL: http://dellebelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0