Mellandags rean!

Lilla jag fick en smink lektion av mami i julklapp på Make Up Store. OCh den ska jag få göra på måndag och då är det faktiskt mellandags rea. Så varför inte shoppa lite? Jag ska ändå byta några saker som jag fick i julklapp.
Jag ska se om det är lite rea på Weekday, ska passa på och se om det är rea på skorna!
Är det någon som har planerat att shoppa på mellandags rean?

Nej, slut snackat om rean. Nu ligger jag i sängen och bara väntar på att få stänga ögonen.
Jag är så himla trött! Imorgon är det söndag och jag har bestämt mig för att fota mina julklappar.
Jag är nästan helt säker på att jag inte kommer att göra det, för att jag har sagt så många gånger nu att jag ska göra det!
"Lilla Liv, man ska inte skjuta fram saker. Har inte du förstått det än?"
Hehe..
Puss ♥
Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0