Gott Nytt År på er!

Då var det nyår!
Gästerna kommer snart. Klockan 7. Så gäller det för mig att göra mig i ordning. Ikväll ska jag ha på mig
jackan som jag fick i julklapp. Vad hade ni tänkt att ha på er?
Så snart blir det god mat och mycket dricka!
Jag bara längtar till 12 slaget. För då är det ju faktiskt så att jag får äta godis. Haha!
Ska ta och ladda kameran också. Jag har iallafall fixat håret och det är vekligen katastrof. Eller ja, det ahr blivit bättre. För att det är så himla slittet. Jag blir så trött, när man vill göra sig lite extra fin så bli det inte alls bra!
Så jag är lite sådär små galen just nu!
Allt jag kan göra nu är bara att hoppas på att det blir bättre inför kvällen.
Men skit i det nu, nu ska vi inte lägga tid på det. Utan på er. Vad har ni gjort idag och hur mår ni?
Gott nytt år på er! Hoppas att ni får en jätte bra nyår.
Ni kommer väl ihåg den jackan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0