Förlåt!

Hejj, förlåt för en jätte dålig uppdatering igår, men det hände en sak som gjorde
att jag inte hade lust att göra någoting!
Det är inget jag vill nämna på bloggen.

Då var det fredag igen!
Som vanligt har veckan gått fort, och det är snart bara en vecka kvar till jul, tror jag.
Efter skolan så ska jag hem och pyssla med julklappar. Och till helgen så ska jaa, fortsätta
att pyssla med julklappar. Ikväll är det Idol final!
Ska bli spännande och se vad dom har på sig och vad dom ska sjunga så klart.
VEm tror ni vinner?
Själv hoppas jag och tror att Erik vinner. Jag vill inte att Calle ska vinna!
Och jag förstår inte hur Tove kunde åka ut, hon var ju bäst!
Men nu ser jag att klockan rinner iväg, måste sticka nu.
Puss, hörs efter skolan! ♥
snygg tröja från Modekungen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0