092812

Tjena bloggen!
Läget med er idag? Med mig är allting jätte bra. Idag är jag uppe tidigt, för att jag ska in till stan med Astrid.
Vi ska ta bussen 20 i 10. Så jag har inte så direkt jätte mycket tid. Och det betyder att jag inte hinner skriva så mycket nu. Kameran följer med och jag ska ta så mycket bilder så möjligt på Astrid och på mig när vi blir sminkade. Vi blir inte sminkade samtidigt. Efter lektionen så ska vi äta lunch och jag ska byta lite saker jag fick i julklapp.
Och sen måste jag se om jag hittar något på rean! :D
Jag kanske a¨har ställt frågan innan men.. har någon hittat något på rean?
Ja, jag gör några inlägg till tror jag innan jag åker.
PUss  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0