091912

HEJ!
Hur mår ni?
Jag mår fint, fint! Är pigg och glad. Jag har vilat ut mig nu, var inte alls på humör igår. Var verkligen jätte trött.
Men nu är jag som vanlig igen. Känner hur magen börjar kurra, så nu hade det suttit fint med lite frukost.
Jag tror att det finns lite nybakade bullar, det måste man bara ha på en lördag.
Eller vad säger ni?
Idag så ska jag ligga hemma i sängen och gässa. Man kan ju inte direkt göra så mycket, det är ju nästan snöstorm ute!
Jag hade egentligen velat gå ut och ta en promenad, så jag får hoppas att vädret dämpar sig till dess.
Jag ska nog bara ta hand om mig själv idag, lite spa skulle passa mig.
Nu väntar frukosten, men vi hörs såklart sen!
Puss
Love You!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0